۱. آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه و جلالی، رضا (۱۳۹۸)، تحقیق در عملیات نرم: رویکردهای ساختاری مسئله، نوبت چهارم، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی. ۲. ایمانی، حسین؛ قلی پور، آرین؛ آذر، عادل و پورعزت، علی اصغر (۱۳۹۸)،"شناسایی مؤلفههای سیستم تأمین منابع انسانی در راستای ارتقای سلامت اداری"، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره ۱۱، شماره ۲، صص ۲۸۴-۲۵۱. ۳. براری؛ اکبر (۱۳۹۸)،"تأملی بر ساختار و جایگاه شرکتهای دولتی در نظام حقوقی ایران"، فصلنامه پژوهشهای حقوقی، شماره ۴۰، صص ۱۶۷-۱۴۱ ۴. برنامه جامع اصلاح نظام اداری-دوره دوم (۱۳۹۹-۱۳۹۷)، شورای عالی اداری، بازیابی شده از تارنمای https://shenasname.ir/regulators/shora-edari/۴۵۱۳-eslah۲. ۵. پاک سرشت، سلیمان و افشار، زین العابدین (۱۳۹۶)،"ارزیابی تئوری برنامه سیاستهای ضد فساد در ایران بعد از انقلاب اسلامی"، فصلنامه مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، دوره ۷، شماره ۲۵، صص ۲۰۱-۱۷۹. ۶. تاریخچه هواپیمایی ملی ایران"هما"، (۱۳۸۷، آبان ۶)، بازیابی شده از تارنمای https://www.hamshahrionline.ir/amp/۶۶۷۸۷، در تاریخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰. ۷. دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی و آذر، عادل (۱۳۹۳)، روش شناسی پژوهش کمّی در مدیریت: رویکردی جامع، نوبت نهم، صفار، تهران. ۸. دانایی فرد، حسن و الوانی، سید مهدی (۱۳۹۶)،مباحث مدیریت دولتی، تهران، انتشارات علمی و فرهنگی. ۹. دبیرخانه شورای دستگاههای نظارتی کشور،"شاخصهای اندازه گیری میزان سلامت اداری"، بی تا، بی جا، ص ۲. ۱۰. رحمانی، حامد؛ موسی خانی، مرتضی؛ معمارزاده طهران، غلامرضا؛ دانش فرد، کرم الله و کاظمی ابوالفضل (۱۳۹۶)،"ترکیب روش دلفی و آنتروپی شانون برای مقابله با فساد اداری با استفاده از سیستم استنتاج فازی)"، فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات صنعتی، سال پانزدهم، شماره ۴۴، بهار ۹۶، صص ۱۱۶-۷۵ ۱۱. رشیدی، احمدرضا و رئیسی، لیلا (۱۳۹۶)، "بررسی آثار و پیامدهای فساد مالی بر حقوق بشر"، فصلنامه توسعه اجتماعی (توسعه انسانی سابق)، دوره ۱۱، شماره ۴، تابستان ۹۶، صص ۲۵۴-۲۳۷ ۱۲. رنجبریان، لیلا؛ رضایی، نادر؛ عبدی، رسول؛ پاک مرام، عسگر (۱۴۰۱)،"تحلیلی بر فرایند تصمیم گیری در قضاوت حرفهای حسابرسان"، دوفصلنامه علمی حسابداری دولتی، سال نهم، شماره ۱، پائیز و زمستان ۱۴۰۱، صص ۲۴۲-۲۲۹ ۱۳. سپهوند، رضا؛ عارف نژاد، محسن؛ سپهوند، مسعود و فتحی چگینی، فریبرز (۱۳۹۷)،"اثر سرمایه ساختاری بر کاهش فساد اداری با نقش میانجی انگیزههای فردی ارتکاب فساد (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی استان کرمان"، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره ۱۰، شماره ۴، صص ۶۰۴-۵۸۳. ۱۴. سرافرازی، مهرزاد؛ فزونی، مریم و زارع شکوفه (۱۳۹۹)،"رویکردهای پیشگیری از فساد اداری ضرورتی اساسی در استقرار یک دولت سالم و شفاف"، فصلنامه چشم انداز حسابداری و مدیریت، دوره ۳، شماره ۳۲، پاییز ۱۳۹۹(جلد چهارم)، صص ۳۳-۱۰ ۱۵. سلمان پور، عباس و هادی تبار، اسماعیل (۱۳۹۳)،"سیاست جنایی تقنینی ایران در پذیرش الزامات پیشگیرانه کنوانسیون مریدا"، فصلنامه سیاست جهانی دوره سوم، شماره ۱، صص ۳۰۰-۲۶۹. ۱۶. عابدی، احمد و شواخی، علیرضا (۱۳۸۹)،"مقایسه روش شناسی پژوهش کمی و کیفی در علوم رفتاری"، فصلنامه راهبرد، سال نوزدهم، شماره ۵۴، بهار ۸۹، صص ۱۶۸-۱۵۳ ۱۷. عابدی جعفری، حسن؛ فقیهی، ابوالحسن و شیخ زاده، محمد (۱۳۹۰)، "تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی"، اندیشه مدیریت راهبردی، سال پنجم، شماره ۲، صص ۱۹۸_۱۵۱. ۱۸. عارف، رضا (۱۳۹۵)،"سازمانهای نظارتی و بحرانهای پیش رو"، گزارش پژوهشی، مرکز مطالعات و پژوهشهای سلامت اداری و مبارزه بافساد، سال ۹، شماره ۹۴، صفحه ۱۲. ۱۹. فرهمند فر، حیدر (۱۳۸۸)،"الزامات قانونگذار ایران پس از الحاق به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با فساد"، فصلنامه کارآگاه، سال دوم،۲(۷)، صص ۹۷-۸۰. ۲۰. قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابل با فساد، مصوب ۲۹/۰۲/۱۳۸۷، بازیابی شده از تارنمای،http://rc.majlis.ir ۲۱. قانون مدیریت خدمات کشوری (۱۳۸۶)، بازیابی شده از تارنمای، https://rkj.mcls.gov.ir/fa/moghararaat/ghavanin/ghanoonkeshvari. ۲۲. قربانی زاده، وجه الله؛ سید نقوی، میر علی و میری، بهنام (۱۳۹۸)،"بررسی تجربه خدمت عمومی از منظر کارکنان سازمان دولتی با رویکرد تحلیل مضمون"، دوفصلنامه علمی مدیریت منابع انسانی پایدار، دوره ۱، شماره ۱، صص ۱۶۶_۱۴۵. ۲۳. قطبی وایقان، سانازو بیگی نیا، عبدالرضا (۱۳۹۳)،"ارتقای سلامت اداری با استفاده از الگوی جستجو و دیده بانی محیط سازمانها به عنوان رویکردی راهبردی"، فصلنامه نظارت و بازرسی، سال ۸، شماره ۲۷، صفحه ۱۱۸. ۲۴. لطیفیان، احمد (۱۳۹۲)،"طراحی و تأیید مدل مفهومی بهروری کارکنان با استفاده از روش مدلسازی ساختاری_ تفسیری"، پژوهش نامه مدیریت تحول، سال پنجم، شماره ۱۰، صص ۲۱۸_۱۹۲. ۲۵. مؤمنی راد، اکبر، علی آبادی، خدیجه؛ فردانش، هاشم و مزینی، ناصر (۱۳۹۲)،"تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج"، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، شماره ۱۴، سال چهارم، زمستان ۱۳۹۲، صص ۲۲۲-۱۸۷ ۲۶. مهاجرانی، امیر علی؛ مشایخی، علینقی و طالبیان، مسعود (۱۳۹۸)،"حکمرانی شرکتی در ایران: پژوهش موردی شرکتهای دولتی"، فصلنامه علوم مدیریت ایران، شماره ۵۳، صص ۳۷-,۱ ۲۷. مهرگان، محمد رضا؛ حسین زاده، مهناز و صمدی فروشانی، مرضیه (۱۳۹۸)،"مدل سازی استراتژیک مبارزه بافساد در صنعت نفت ایران: کابردی از رویکرد پویایی سیستم"، فصلنامه علمی-پژوهشی سیاست گذاری عمومی، دوره ۵، شماره ۳، صص ۱۸۷-۱۶۵. ۲۸. میرزایی، محمد؛ جوانمرد، محمد و اسماعیلی پور، القلی (۱۳۹۸)،"تدابیر ملی و فراملی مقابله با فساد به عنوان جرم سازمان یافته و فراملی"، فصلنامه علمی مطالعات بین المللی پلیس، دوره دهم، شماره ۴۰، زمستان ۱۳۹۸، صص ۴۱-۹ ۲۹. همایونی فر، رضا و توتونچی، جلیل (۱۴۰۰)،"بررسیعوامل مؤثر بر فساد اداری در کشورهای منتخب تولید کننده نفت با رویکرد برنامه ریزی توسعه اقتصادی: کاربرد مدل پانل کوانتایل"، فصلنامه علمی برنامه ریزی منطقهای، سال ۱۱، شماره ۴۱، بهار ۱۴۰۰، صص ۱۴-۱ 30. Amundsen, Inge(1999), "political corruption: An Interoduction to the Issues", Chr.Michelsen Institute Development Studies and Human Rights,Vol(7),pp.1-42, Available at: http://www.cmi.no/publications/1040-political-corruption. 31. Atri, R; Dev, n;& Sharma, Vivek(2013),"Interpretive Structural Modelling(ISM) Approach: An Overview",Research Journal of Management Sciences,Vol 2(2).pp:3-8. 32. Braun, V; & Clarke, V. (2012),"Thematic Analysis", APH Handbook of Research Methods in Psychology, Vol.2 pp.57-71. [ DOI:10.1037/13620-004] [ PMID] 33. Frolova,I.;Voronkova,O.;Alekhina,N.;Kovaleva, I.;Prodanova, N.; Kashirskaya,- L(.2019),"Corruption as an obstacle to sustaionable development: A regional example, Entrepreneurship and Sustainability", Journal of Entrepreneurship and Sustainability Issues,Vol, 7(1),pp.674-689. http://doi.org/10.9770/jesi.2019.7.1(48). [ DOI:10.9770/jesi.2019.7.1(48)] [ PMCID] 34. Landoni, M, (2020)," Knowledge creation in state-owned enterprises", Structural -Change and Economic Dynamics,Vol(53),pp: 77-85, Available at: [ DOI:10.1016/j.strueco.2020.01.001] 35. Martins, A. F., da Cunha, B. R., Hanley, Q. S., Gonçalves, S., Perc, M., & Ribeiro, H. V. (2022), "Universality of political corruption networks", Scientific reports, 12(1), PP.1-10. [ DOI:10.1038/s41598-022-10909-2] [ PMID] [ PMCID] 36. Min, Kyoung-sun(2019),"The Effectiveness of anti-corruption Policies: Measuring the Impact of Anti-Corruption Policies on Integrity in the Organizations of South Korea",Crime, Law and Social Change,Vol 71,pp.217-239 [ DOI:10.1007/s10611-019-09814-z] 37. Murphy, J and Brindusa Albu, O (2017) "The politics of transnational accountability policies and the (re)construction of corruption: The case of Tunisia, Transparency International and the World Bank", Accounting Forum,Vol(42),pp. 32-46, Available at: http://dx.doi.org/10.1016/j.accfor.2017.10.005 [ DOI:10.1016/j.accfor.2017.10.005] 38. OECD (2015), "OECD Guidelines on Corporate Governance of State-Owned Enterprises", 2015 Edition, OECD Publishing, Paris, Available at: 39. http://dx.doi.org/10.1787/9789264244160-en [ DOI:10.1787/9789264244160-en] 40. O'Reilly, K; Peper, D. & MARX, S. (2012),"Demystifying Grounded Theory for Business Research",Organizational Research Methodes, Vol 15(2),pp.247-262. [ DOI:10.1177/1094428111434559] 41. Sartor, M and Beamish, O. (2018)," Private Sector Corruption and the Organizational Structure of Foreign Subsidiaries", journal of Business Ethics,pp.725-744, Available at: http://doi.org/10.1007/s10551-019-04148-1 [ DOI:10.1007/s10551-019-04148-1] 42. Vyas,L; M. WU(2020),"Anti-Corruption policy: Chin's Tiger Hunt and India's Demonetization",Internation Journal of Public Administration,Vol 43(11),pp.1000-1011 [ DOI:10.1080/01900692.2020.1739071]
|