1. ایمان، محمدتقی (1393). فلسفه روش تحقیق در علوم انسانی، قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه. 2. بووارد، ت. و لوفلر، ا. (2009). مدیریت دولتی و حکمرانی، ترجمه سید مهدی الوانی و علیرضا شیروانی و علیرضا ذاکر اصفهانی (1393)، تهران: انتشارات نگین ایران. 3. خواجه نایینی، علی (1393). «درآمدی بر مفهوم حکمرانی شبکه¬ای» فصلنامه رهیافت¬های سیاسی و بین¬المللی، (39)6، 155- 129. 4. دانایی¬فرد، حسن (1392). «مدیریت دولتی شبکه¬ای در ایران» پژوهش¬های مدیریت در ایران، (2)17، 104-69. 5. دانایی¬فرد، حسن و حسینی، سید یعقوب و فانی، علی اصغر (1396). ظرفیت خط مشی¬گذاری عمومی: کلید توسعه یافتگی ملی، تهران: انتشارات صفار. 6. دنهارت، ر. (2011). نظریه¬های سازمان دولتی، ترجمه سید مهدی الوانی و حسن دانایی¬فرد (1393)، تهران: انتشارات صفار. 7. سلمانی، ذبیح¬اله و شریفی، ارکان و فرکیش، هانه (1401). «چالش¬های حقوق شهروندی در نظام اداری ایران در پرتو حکمرانی خوب» تعالی حقوق، (3)13، 199- 229 0 8. عابدی جعفری، عابد و امیری، مجتبی (1398). «فراترکیب روشی برای سنتز مطالعات کیفی» روش¬شناسی علوم انسانی، (99)25، 73- 87. 9. غلامپور آهنگر، ابراهیم (1395). «مروري بر مفهوم حكمراني شبكه¬اي» مرکز پژوهش¬های مجلس شورای اسلامی: دفتر مطالعات بنيادين حكومتي. 10. کاملی، محمد جواد و الوانی، سید مهدی (1389). شبکه¬ها و خط مشی¬گذاری عمومی (الزام سازمان¬های عصر اطلاعات). تهران: انتشارات دانشگاه علوم انتظامی. 11. مفتح، محمدهادی و همکاران (1394). «امکان¬سنجی اجرای نظریه حکمرانی خوب در جوامع اسلامی با تاکید بر جمهوری اسلامی ایران» فصلنامه پژوهش تطبیقی حقوق اسلام و غرب. (2)2. 175- 151. 12. منوریان، عباس (1394). اجرا و ارزیابی خط مشی عمومی، تهران: مهربان نشر. 13. Bixler, R.P. (2014). » It's Not Just Who You Know, but Can You Tell a Story? The Role of Narratives in Network Governance «Public Administration Review, 74(2), 277-280. [ DOI:10.1111/puar.12188] 14. Blanco, I. & Lowndes, V. & Pratchett, L. (2011). » Policy Networks and Governance Networks: Towards Greater Conceptual Clarity «Political Studies Review, 9(3), 297-308. [ DOI:10.1111/j.1478-9302.2011.00239.x] 15. Bourgon, J. (2007). » Responsive, Responsible and Respected Government: Towards a New Public Administration Theory «International Review of Administrative Sciences, 73(1), 7-26. [ DOI:10.1177/0020852307075686] 16. Boyte, H.C. (2005). » Reframing Democracy: Governance, Civic Agency, and Politics «Public Administration Review, 65(5), 536-546. [ DOI:10.1111/j.1540-6210.2005.00481.x] 17. Etemadi, M. et al (2021). »Network Governance Theory as Basic Pattern for Promoting Financial Support System of the Poor in Iranian Health System «BMC Health Services Research, 21, 1-11. [ DOI:10.1186/s12913-021-06581-3] [ PMID] [ ] 18. Fawcett, P. & Daugbjerg, C. (2012). » Explaining Governance Outcomes: Epistemology, Network Governance and Policy Network Analysis «Political Studies Review,10(2), 195-207. [ DOI:10.1111/j.1478-9302.2012.00257.x] 19. Gerrits, L. & Verweij, S. (2017). » When Governance Networks Become the Agenda Public Administration Review, 77(1), 144 -146. [ DOI:10.1111/puar.12693] 20. Giest, S. & Howlett, M. (2014). » Understanding the Pre-conditions of Commons Governance: The Role of Network Management «Environmental Science & Policy, 36, 37-47. [ DOI:10.1016/j.envsci.2013.07.010] 21. Gong, X. et al (2018). » Chinese National Air Protection Policy Development: A Policy Network Theory Analysis «International Journal of Environment Research and Public Health, 15, 1-21. [ DOI:10.3390/ijerph15102257] [ PMID] [ ] 22. Guo, W. (2023). » Policy Beliefs, Policy Learning, and Risk Perception: Exploring the Formation of Local Creative Placemaking-catalyzed Policy Network «Review of Policy Research. 40. 151 - 173. [ DOI:10.1111/ropr.12508] 23. Hazlehurst, D. (2001). » Networks and Policy Making: From Theory to Practice in Australian Social Policy «Discussion paper No. 83, Australian: Australian National University. 24. Hedlund, J. & Bodin, O. & Nohrstedt, D. (2020). » Policy Issue Interdependency and the Formation of Collaborative Networks «People and Nature. 3. 236-250. [ DOI:10.1002/pan3.10170] 25. Howlett, M. & Mukherjee, I. & Koppenjan, J. (2017). » Policy Learning and Policy Network in Theory and Practice: The Role of Policy Brokers in the Indonesian Biodiesel Policy Network «Policy and Society, 36(2), 233-250. [ DOI:10.1080/14494035.2017.1321230] 26. Ingold, K. & Fischer, M. & Christopoulos, D. (2021). » The Roles Actors Play in Policy Network: Central Positions in Strongly Institutionalized Fields «Network Science, 9(2), 213-235. [ DOI:10.1017/nws.2021.1] 27. Ingrams, A. (2017). » Managing Governance Complexity and Knowledge Networks in Transparency Initiatives: The Case of Police Open Data «Local Government Studies, 43(3), 364-387. [ DOI:10.1080/03003930.2017.1294070] 28. Kenis, P. & Raab, J. (2003). » Wanted: A Good Network Theory of Policy Making «Paper prepared for the 7th National Public Management Conference, Washington D.C.. 29. Klijn, E.H. & Koppenjan, J. (2015). Governance Networks in the Public Sector, London: Routledge. [ DOI:10.4324/9781315887098] 30. Lewis, J.M. (2011). » The Future of Network Governance Research: Strength in Diversity and Synthesis «Public Administration, 89(4), 1221-1234. [ DOI:10.1111/j.1467-9299.2010.01876.x] 31. Locatelli, B. et al (2020). » Climate Change Policy Networks: Connecting Adaptation and Mitigation in Multiplex Networks in Peru «Climate Policy, 1-24. [ DOI:10.1080/14693062.2020.1730153] 32. Madhusanka, N. & Pan, W. & Kumaraswamy, M. (2020). » Social Network Analysis of Building Energy and Carbon Policy Networks in Developing Countries IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 1-8. [ DOI:10.1088/1755-1315/588/2/022004] 33. Metz, F. & Brandenberger, L. (2022). » Policy Network Across Political Systems« American Journal of Political Science. 1-18. 34. Molin, M. & Masella, C. (2016). » From Fragmentation to Comprehensiveness in Network Governance «Public Organization Review, 16, 493-508. [ DOI:10.1007/s11115-015-0320-4] 35. Normann, H.E. (2017). » Policy Network in Energy Transition: The Case of Carbon Capture and Storage and Offshore Wind in Norway «Technological Forecasting and Social Change, 118, 80-93. [ DOI:10.1016/j.techfore.2017.02.004] 36. Ojo, A. & Mellouli, S. (2016). » Deploying Governance Networks for Societal Challenges «Government Information Quarterly, 1-7. 37. O'riordan, J. (2020). » Knowledge Management: Lessons for Local Government« Institute of Public Administration: Local Government Research Series, No 17, 1-38. 38. Pemer, F. & Skjolsvik, T. (2018). » Adopt or Adapt? Unpacking the Role of Institutional Work Processes in the Implementation of New Regulations «Journal of Public Administration Research and Theory, 28(1), 138 - 154. [ DOI:10.1093/jopart/mux020] 39. Rhodes, R. & Moran, M. & Goodin, R. (2006). Policy Network Analysis, Oxford:The Oxford Handbook of Public Policy. 40. Sorensen, E. & Torfing, J. (2009). » Making Governance Networks Effective and Democratic through Metagovernance «Public Administration, 87(2), 234-258. [ DOI:10.1111/j.1467-9299.2009.01753.x] 41. Wachhaus, T.A. (2012). » Anarchy as a Model for Network Governance «Public Administration Review, 72(1), 33-42. [ DOI:10.1111/j.1540-6210.2011.02481.x] 42. Wagner, P.M. & Torney, D. & Ylä-Anttila, T. (2021). » Governing a Multilevel and Cross-sectoral Climate Policy Implementation Network «Environmental Policy and Governance. 31. 417-431. [ DOI:10.1002/eet.1942]
|